Followers

Wednesday 17 August 2011

Testimoni pengguna Perfume Gred AAA Kami

Assalamualikum....apa kabar semua..semoga anda sihat sejahtera...kepada anda yang telah menempah perfume dari kami...jangan lupa sms saya bila dan bank in..hehehe

Kali ni saya nak berkongsi dengan anda keceriaan pengguna-pengguna perfume dari kedai online saya..

Lina - Sandakan
"Terima kasih..barang saya sampai pada waktunya...perkhidmatan yang cepat...besok saya nak pakai pegi office..hehehe..tq Cik Fiqah.."

Razman- Ipoh
"Tq cik barang saya dah sampai..Kalau saya beli lagi sekali ada diskaun tak..hehehe"

Liza - Batu pahat 
"Salam...Terima kasih..perfume yang saya beli dari awak mak saya suka...Nak beli original mahal...yang ni pun mak saya suka...saya nak oder lagi nanti...Nina Ricci ada tak.."


Dan banyak lagi testimoni yang saya tak larat nak letak...terima kasih kerana support saya...


wanginya....hehehehe


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.